Často kladené dotazy

Často kladené dotazy

Jak si mohu sjednat schůzku v advokátní kanceláři?

Pro kancelář v Praze telefonicky na tel. +420 602 563 818 nebo emailem na ritter.m@ritter-stastny.cz

Pro kancelář v Olomouci telefonicky na tel. +420 585 229 223 nebo emailem na info@ritter-stastny.cz

Přes kontaktní formulář na našich webových stránkách. Více zde.

Jaké právní služby poskytujete?

Pomůžeme Vám téměř ve všech oblastech práva, seznam poskytovaných služeb naleznete zde.

Poskytujete služby i online?

Ano, online schůzku si lze domluvit předem s konkrétním advokátem.

Jaká je cena právních služeb?

Nejčastěji s klienty ujednáváme odměnu pomocí hodinové sazby v rozmezí 1.500 – 3.000 bez DPH / hod, a to v závislosti na složitosti případu. Více zde.

Jaká je provozní doba kanceláře?

Kancelář Olomouc Po – Čt 7:30 – 15:30, Pá 7:30 – 13:30

Kancelář Praha Po – Pá 9:00 – 17:00

Více zde.

Jak probíhá platba za právní služby?

Po předestření Vaší záležitosti Vám naše služby bezplatně naceníme a nastíníme další postup. Po odsouhlasení ceny Vás požádáme o složení zálohy. Po ukončení případu je provedeno vyúčtování a případně doplacena cena poskytnutých služeb. U déletrvajících vztahů je možné domluvit průběžné platby.

Jak dlouho budu čekat na schůzku?

Schůzky běžně domlouváme v daném týdnu, kdy o schůzku žádáte. Online jsme schopni schůzky zajistit téměř obratem.